aku atau abang Kerb

Salam semua. Lama x update nih.. aku ade 1 cerita nak kongsi bersama. Aku dilahirkan dengan nama Akbar tapi sekarang tu dah berubah bila ku sejak akhir-akhir ini menerima nama baru oleh kawan2ku iaitu “Abang Kerb”.  Thanks Cherah koz bagi name nih..hahahaa. Act aku suke je..tapi gak ade sorang tu kan dia ambik peluang nk kenakan aku. Bukan nk kenekan tapi bergurau kot.aku paham. Name nye Azmung(bukan nama sebenar). Sejak akhir2 ini dia gurau ngn aku pasal Kerb2 nih..haha.ari2 duk gelak pasal nih..pah2 ade org tu plak panggil aku Abang Kebab plak. x leh blah sungguh..hahah..  x pe je..uhhu. Then ade plak  jiran sebelah umah aku tu panggil aku artis plak. Gara2 aku ganti tempat atoi nyanyi time jamming ari tu. Btw atoi x sihat ari tu and suara dia garau sakan. So aku ganti je..hehe. X pe Ai chan, aku x marah pon ko panggil aku g2..

Ni lah wajah Rasmi abang Kerb yang baru..lihat dibawah.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

