FIFA yang mengtensionkan

salam, dah berbulan x update..hoho.sibukla katakan. sedar x sedar world cup ngah hangat nih. aku plak ngah melayan je bola ni,exam dah dekat, study pon x banyak lagi. team favourite aku macam biasa, GERMAN..first game lawan australia hari tu memang layab abesla aku, tapi second game tonite memang x leh blah, pengadil dah la buat hal, serbia pon banyak drama, memang buat aku tension. waaaaaa…

aku harap next game kamu bangkit la german..we need you so much!!

Then, kepada yang telah menempah jersey dari aku ari tu, jersey akan sampai 3,4 hari sahaja lagi,baek punye barang..jersey seperti dibawah…

kepada geng2 takudai, jom kita menyemarakkan lagi perlawan futsal peringkat Takudai 26 aribulan nati..ganbaro!!!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

