masyarakat yang praktikkan ilmu

Salah satu sebab kenapa jepun boleh maju sebab masyarakat mereka suka mengkaji benda-benda baru. tetapi kekadang yang mereka kaji tu memang tak logik, tapi mereka buat jugak. adakah mereka degil atau pon mereka jenis x reti serik. papehal pon aku suka gelagak orang jepun ni koz mereka jenis suka berusaha, tu la salah satu sebab mereka maju kot. kadang-kadang cara tak logik pon boleh dipakai tapi selagi x bertentangan dengan agama dah la. korang tengokla video kat bawah ni, ade 3 eksperiment yang agak menyeronokkan.

Eksperiment 1 -adakah manusi boleh  minum secara tebalik

Eksperiment 2 – adakah mee cup boleh dimakan dalam pelbagai cara? ataupon mee itu mee terbang?

Eksperiment 3 – adakah bola sepak akan maju dengan cara begini?

Kalaula bola sepak kita macam ni,rasa nya dah maju ke depan dah aku rasa. pape pon aku kecewa la koz dengar kabar ranking team kebangsaan jatuh lagi, rasanya cukuplah macam ni, ayuh maju ke depan, ambik pengajaran dari kekalahan dah praktikkan ilmu macam abang2 jepun ni..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: