Archive for July 14th, 2010

sakit gigi

Ketika  budak2 dulu gigi kita x berapa ok kan. bak kata ore klate #gigi  gongok# kan sebab makan macam-macam dan tak pandai jaga gigi. Then, bila dah sakit gigi kita akan pegi klinik gigi kan. Pada pengalaman aku, aku selalu jgk ke klinik gigi time budak-budak dulu dan bila doktor cakap kene bius tu la aku paling x suka. sebab apa, kene cucuk di gusi tu memang menyakitkan.

Dan bila dah kene bius, kepala pon dah terbius dan sakit tu x rasa sangat. Korang tengok video kat bawah ni, tengok kesan-kesan sampingan kene bius oleh doktor gigi.

hahaha. lucu la budak ni. tu la sebab aku letak video ni.

Advertisements
Advertisements