sakit gigi

Ketika  budak2 dulu gigi kita x berapa ok kan. bak kata ore klate #gigi  gongok# kan sebab makan macam-macam dan tak pandai jaga gigi. Then, bila dah sakit gigi kita akan pegi klinik gigi kan. Pada pengalaman aku, aku selalu jgk ke klinik gigi time budak-budak dulu dan bila doktor cakap kene bius tu la aku paling x suka. sebab apa, kene cucuk di gusi tu memang menyakitkan.

Dan bila dah kene bius, kepala pon dah terbius dan sakit tu x rasa sangat. Korang tengok video kat bawah ni, tengok kesan-kesan sampingan kene bius oleh doktor gigi.

hahaha. lucu la budak ni. tu la sebab aku letak video ni.

  1. kebar, design template blog kt ak satu..bole?

      • akbar012
      • July 14th, 2010

      aku x panda sgt pon..hohoho..boleh cntect aku kemudian

  2. try gi klinik gigi kt jepun..seronok..
    stakat nie i haven’t miss my dentist’s appointment.

      • akbar012
      • July 14th, 2010

      hohoho.bagi yang dah berpengalaman masuk klinik gigi jepun best la..macam2 ade kan

  3. gigi gongok..haha

    baru ni baru jah cabut gigi

    Entri terbaru chekgu

    nak header percuma tak?

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

